I värkens hetta

Önskar alla kunde referera till den värsta av mensvärk och tycka synd om mig idag!
Vaknade svimfärdig och spydde imorse, har legat lite likt en strandad val i soffan och vikt mig i smärta, så idag blev det inget takklättring.
Nu har jag lyckats lyfta på röven och satt mig och pluggat iallafall, jag SKA ta mig in på sotarskolan i höst. Punkt slut. Om jag så ska måsta få 1,7 på högskoleprovet på lördag. Så eftersom att riskerna med att svimma på en stol i köket är lite färre än riskerna med att svimma på ett hustak så är nog det här det enda produktiva jag kommer att göra idag!

Kastar in en bild på min bästa kompis idag när jag ändå håller på!
Nu ska jag mörbulta min hjärna lite över den kvantitativa delen av matematikfrågorna på tidigare högskoleprov, hadeee! ❤️

Kommentera

