Älskade dag!

Ja, först sitter man o klagar över hur mycket man har att göra. Sen stöter man på alla mina goa kunder som ska bjuda på kaffe och bullar, kan jag tacka nej till kaffe hos en gammal farbror som bara vill ha lite fikasällskap? Knappast. Så eftersom tiden gick hade jag helt plötsligt fikat i 3(!!) kåkar på en dag! Folket i Njurunda gillar kaffe lika mycket som jag 👍
Men dagen gick häpnadsväckande bra! Jag tror jag undervärderade mig själv när jag sa att jag hade en stressig dag!

Det är dock synd att inte alla mina mysiga kunder vet om att jag tycker dem är så helmysiga, då majoriteten av dem gosiga fikakunderna är över 65 så tror jag inte dem läser min blogg! 😌

Kommentera

