Hoppsan

Nu har jag vart dålig på att uppdatera, min hjärna går i det närmast på autopilot nu innan sommarsemestern 😇
Plockar upp mina dåliga uppdateringar med en bild som en kund till mig fotade till Sundsvalls Fotoklubb, länk

Hela scenariot säger ju sig själv, mina kunder är fantastiska! 😍

Utöver det så går, som sagt, jag på auto. Det leder till en fruktansvärd mängd med jobbiga följder: inlåst bilnycklar (japp, igen), glömska i sin rena allmänhet. Så nu ska jag börja blogga igen och väcka hjärnaktiviteterna till liv igen!

Kommentera

