Jag blir så förbannad!

Sista dagen innan semester, livet leker och hjärncellerna hoppar hage i huvudet.
Kommer in på kontoret och ska ta min kopp med kaffe (standard), extra längtan idag då det bjöds på tårta. Och vet ni vad? Min kaffekopp, puts väck. Helt övertygad om vart jag placerat den innan jag åkte imorse, men där fanns den givetvis inte.
Som jag tidigare nämnt är det ju skitkul enligt mina kära medarbetare att gömma min kopp, vanligtvis brukar boven ge sig till känna när koppen är funnen & vi skrattar ledigt bort det, för vi älskar ju varann ändå egentligen. Men idag kom sanningen aldrig fram, och nu jävlar ska jag ta det säkra före det osäkra och hänga min kaffekopp på en säker plats hädanefter!

3 veckor semester! Ha en trevlig sommar! ☀️🌸

Kommentera

