All alone

Idag är jag heeeeelt själv, det är första gången på många veckor som jag måste roa mig på egen hand… Haha. Rätt så trist, funderar på vilken av mina kollegor jag ska ringa och terrorisera i min väntan på kunderna som glömt lilla mig 😇
Onsdag så far jag till alanya i 2 veckor så då slipper dem mig, vilket innebär att jag har rätt till att vara 7x så jobbig till dess! 🙂
Under helgen så har jag dragit på mig ett vackert brännmärke i mungipan:

På samma lista över händelser jag är mindre stolt över finns också mitt nya Facebook-namn som jag drog på mig under sanning & konsekvens… När jag försökte ändra tillbaka får jag felmeddelande "Facebook kan inte ändra ditt namn på grund av att du ändrat det de senaste 60 dagarna"!

Så det verkar inte bättre än att jag de kommande 58 dagarna är Emelie "Kärleksdoktorn" Sundberg… 😓

Kommentera

