Upp över öronen

Hej!

Igår hade jag verkligen upp över öronen med saker att göra i skolan, eftersom jag varit utomlands i 2 veckor och sedan på älgjakt med kass internetuppkoppling i en vecka så ligger jag minsta sagt efter i skolan!

Idag är det dags för den första inlämningen och jag känner inte alls att jag varit delaktig i det PM som min grupp åstadkommit denna gång. Så jag hoppas jag får lämna in ett individuellt arbete på den här delen. Känns ju förjävligt och sitta och få creds och bli bedömd för någonting som jag inte rört ett finger i…

Så hela kvällen/natten igår spenderade jag till att skriva ett eget PM i hopp om att få lämna in det istället. Kändes jävligt ambitiöst att sitta ”i skolbänken” från 8.30 till 23.30, haha.

Snart är det dags för den första närträffen för mig också, den 28e ska vi vara på plats i Rosersberg. Ska bli sjukt spännande att träffa alla klasskompisar och lära IRL, inte bara via röst i hörlurarna…

Kommentera

