One of those days

Att skrapa rutorna på morgonen förstör ärligt talat hela dagen.

Idag är en sån här dag som man liksom beskriver "*suck* det är en sån dag idag…"
Alla som har haft en sån dag vet vad jag pratar om!
Dagen har bjudit på:
• Underkylt regn (läs: pansar-is) på bilrutorna.
• Kunder som vägrat mig
• Kunder som glömt bort mig
• Tunga järnstegar (PS. Jag har träningsvärk sedan träningen igår…)
• Arbetstelefon som gjort en fabriksåterställning på eget bevåg, till följd är att min mail inte är åtkomlig.
• Skåpdörren på bilen gick i baklås så jag måste krypa genom hela bilen för att nå mina verktyg.
• Kunder som faktiskt kommit ihåg mig men mailat återbud, på min mail som inte går att nå…

Kan väl sammanfatta skitdagen som "8 bortfall av eldstäder, besök hos stjärnafyrkant, ömmande axlar & knän, bildörrsdemontering och en jävla massa frossa!"

Tack och hej, nu ska jag göra lemonad av alla dessa citroner jag fått i skallen under dagen!

Snart kommer skiten…

Kommentera

