Helg, igen

Det är bra underligt att veckan är kortare när man jobbar än när man pluggar… Måste vara pågrund av att jag har 2 måndagar i min arbetsvecka, måndagen är mer som typ onsdagen! Probably makes no sense, men så är det.
Så nu är det alltså helg igen, jag är sjukt chill för att ha så mycket att göra så jag borde väl inte sitta här och blogga. Tänkte bara nämna att jag inte fattar hur jag kan se så jävla skitig ut när jag går på lokaleldstäder, haha.

Måste också påpeka att bara en tredjedel av dagen gått…

Kommentera

