Superhjälte

Våra kontorsnissar är helt klart superhjältar! 

Skolan tuffar på i rasande hastighet och nu har vi ​startat med ”brandskydd & administration” och jag har insett hur mycket våra superhjältar på kontoret faktiskt håller i.

Man skulle kunna tro att dem har superkrafter. Till råga på det så måste dem stå ut med bland annat mina samtal hela dagarna, nu sitter jag här och pluggar så nu får dem stå ut med mig hela tiden. Stress är verkligen inte en faktor. 

På tal om ingenting, snart kommer tidsskriften ”SOTAREN” ut, där står det om min blogg! (Y)

Kommentera

