Korv med bröd…?

Igår jobbade jag och Andreas lite övertid och jag kom i underfund med en ganska rolig grej när vi kom tillbaka och jag skulle till att duscha…

I vår duschkabin hänger en sådan här:

Schampoo alltså. Med en gummisnopp under.

Så igår när jag (lite lagom trött) ställde mig i duschen så gör jag som jag alltid gör och körde in huvudet under den här gummisnoppen och drog några streck över skallen.

Nu kommer det roliga! Jag kände mig precis som en jäkla varmkorv som höll på att bli besprutad av ketchup! 😮

Kommentera

