Piercing, sexleksaker & gym

Som rubriken avslöjar, den här dagen tog en oväntad vändning efter matte-genomgången i eftermiddags!
Kan ju börja med att bara nämna att jag är så glad över att få plugga med dem här människorna! Känns ju helt fantastiskt att fått lära känna alla.
Så efter matematiken så åkte jag till "le capital" (ursäkta min franska eller spanska eller vad det nu var), jag hatar verkligen Stockholm. Folk precis överallt som springer och ignorerar och skyndar för att hinna leva men lever för att skynda. Och lilla jag har idag nästintill blivit påkörd (typ, ish) och påsprungen av nån liten motherfucker som inte såg att en person av ringa längd fanns framför. Hua! Men vi drog och trängdes på en liten butik som säljer piercingar. Kollade på bröstvårtspiercing (ingen aning vad det heter!) och jag drog slutsatsen att aldrig någonsin skaffa mig en, tydligen flera tusen olika storlekar och grovheter och massa problem bara. Och jag vill inte visa mitt bröstvårtshål för kassörskan för hjälp.

Piercing i bröstvårtan är numera struken från bucketlist.

Sedan drog vi en trip till nån fancy sex-shop när vi ändå höll på, lite mer klass än de jag besökt i Sundsvall! Mer typ som att gå på museum för orgasm-hjälpmedel.

För att knyta ihop den här lilla säcken så hamnade vi till sist på en gym-butik & i något food-court någonstans i slutet på den långa promenad vi gjort.

Alla i Stockholm pysslar inte med knark, målar ghetto-graffiti eller motarbetar sociala interaktioner. Men jag tror jag föredrar mitt kära Sundsvall!

Jag har iallafall haft skitkul idag med er grabbar!:

Kommentera

