Vuxna ljuger

Dagens slutsats: vuxna ljuger, när dem inte ljuger så har dem fel.

Getingar & bin lever visst på vintern, kanske inte så mycket levande, men tillräckligt för att ge mig en hjärtattack som nästan fick mig att rulla ner från taket. De var väl inte jättepigga, men när jag skottade halvlevande bin ur sotluckan och överlevde så var jag ändå sjukt nöjd åt mig själv! Jag dödade till och med en själv! 💪🏼

Den stackars husägaren måste trott jag var galen när jag halvsprang upp från källaren med andan i halsen och bad honom döda biet som höll på att krypa runt i sotluckan.

Kommentera

