Resumé

Examinerad sedan i fredags från skorstensfejare grundutbildning, tragisk nyhet om det är att jag och min kära kaffekopp gick ett sorgligt öde till mötes då vi skiljdes åt i Rosersberg på grund av min fruktansvärda klantighet… Så nu har min röda mugg fått kommit tillbaka i tjänst som vikarie tills jag åker och utbildar mig igen (har alltså förhoppningar om att min mugg ska bli väl omhändertagen och att vi ska finns varandra på nytt)…

För typ ett och ett halvt år sedan så var jag på min första egna pannsväng i stöde och satte mig vid ett snåret i en snöhög och ringde pappa med tårar i ögonen för jag behövde hjälp. Lätt värsta dagen. Igår var jag på samma jävla sväng igen (ursäkta alla stödebor men husnummer?!?), jag överlevde. Jag är stolt. Jag rensade öronen i ca 10 minuter i duschen. Fortfarande svart.

Jag fick fina vyer, det var det mest positiva som hände på hela dagen nästan!

Kommentera

