Jag tror

Jag tror att jag funderar för mycket när jag går och sotar värmepannor, man stöter liksom sällan ihop med någon så jag står OFTA och för monologer… Idag kom jag fram till att jag älskar mitt jobb, alla dem där ljusglimtarna som man ser extra tydligt en bra dag, och kanske inte lika mycket av under en dålig dag, dem är ändå alltid där! Det är nog inte magi bara idag, men idag vill jag se magin. Lite som med stjärnorna, ibland syns de inte så bra för det är för mycket moln, men dem finns där! Idag är en väldigt stjärnklar dag i mitt yrke.

För att klämma in lite pessimism i det hela så pajade mitt bälte nyss… Det var tråkigt!

Kommentera

