Tidig morgon

Här sitter jag på jobbet, tydligen en timme för tidigt (ska börja sex)… I min frustration över att ha kommit hit på så galen tid så råkade jag dessutom låsa in mina nycklar till jobbet & bilen inne på kontoret. Så jag sitter inte bara här en timme tidigt, jag fryser som fan också! 😓

En reaktion på ”Tidig morgon

  1. Hej! Det är så att jag har en "Veckans blogg" tävling just nu på min blogg och det vore super roligt om du ville vara med. Gå in på min blogg och läs hur du ska göra ifall du vill vara med. Kram! 😃

    Gilla

Kommentera

