T-shirt väder

Tjohoo, första arbetsdagen i Sundsvall då jag verkligen känner att NU är våren snart hääär!

Trots lite feberfrossa & halsont så är det ju helt magiskt vilken bra dag det är!

Jag jobbar i T-shirt och njuter av solen & alla fantastiska kunder jag stöter på.

Skulle åka förbi Bilhallen och hämta en servicebok åt min arbetsledare när jag hade lite dötid, det gick ju sådär… Slog mig på vägen att jag inte hade en jäkla aning om vilken av alla bilfirmor i Nacksta som var "bilhallen", började med Volvo sedan Rylander bil, till sist kom jag rätt. Kände mig hyfsat korkad som ställde mig i kassan och sa att jag skulle ha en servicebok till nbx (reg.nr.), killen bakom disken hittade ingen servicebok & frågade därpå vad det var för märke på bilen… Well, i dont know? Så jag berättade att jag bara blivit ivägskickad till bilhallen för att hämta en servicebok… Hans svar "jaha, det här är inte bilhallen, det här är Rylander bil…" Awkward. 😳

En annan sak som jag tänkt nämna här är att jag fick låna en bok av en super mysig karl här i Sundsvall, Lars Ahlin's "de sotarna, de sotarna", alltså jag vill så gärna kunna lämna tillbaka den med bra recensioner men jag fattar verkligen inte vad jag läser! 😔 jag vill gilla den, men jag kommer inte in i boken så som jag brukar…

Kommentera

