Heeeelg

Åh vilken efterlängtad helg 😍
Veckan har gått så sinnessjukt fort & den har varit superskojjig! Det känns verkligen att våren är på intåg snart.

Jag har dock gått hela veckan i hopp om att jag ska få tillbaka något provresultat ifrån ventilationsrengöringskursen, men icke! Jag är så jäkla nervös att jag ska ha gjort dåligt ifrån mig…
Får väl hålla tummarna för nästa vecka istället verkar det som, trots att dom sa att det skulle komma om 14 dagar (vilket var förra fredagen). Lust att ringa & avslöja för dom att dom är en vecka sen, men jag antar att det inte skulle resultera i någonting positivt för mig iallafall. 😣

Kommentera

