Kursresultat

Igår fick vi äntligen tillbaka resultatet från kursen, 105/120 p (88%) blev domen… Känns sådär, hade begärt mer av mig själv men jag får väl nöja mig med att jag klarade det! 🙂

På intyget står det dessvärre tyvärr att jag är en man, så det låste vi skicka tillbaka och be dom korrigera:

Förövrigt så har jag & Micaela jobbat häcken av oss både igår & idag för att hinna med alla budade jobb…
Idag fick vi träffa massor med söta små nassar, det gjorde onekligen min dag helt bäst! Stöde har liksom växt i mina ögon och blivit helt OK, kommer sakna att vara där när Micaela tar över… 😞

Kommentera

