#stolt

Igår satte jag min första renslucka! 💪🏼
Jag har i många dagar slagits mot plåtsaxen då jag verkligen inte tycks flura ut hur jag ska kunna klippa med den! Handtaget blir för brett för mina händer & jag får ingen kraft alls. 😠 Igår hade jag de absolut bästa förutsättningarna för att lyckas, helt plan yta & ganska lagom höjd, och efter många om och men så lyckades jag! Bytte sax ca 4 gånger för jag verkligen inte fattar vilken som ska vara lättast att använda (ingen är ju lätt att använda!), men fyfaaaaan vilket fint hål det blev!!

Och resultatet 👏🏼:

#STOLTASTIVÄRLDEN

Kommentera

