Sommarplåga

Jag unnar mig en av de stunder som jag egentligen inte har, funderar över hur mycket jag älskar mitt jobb och sådär. Ni vet, ni har hört det förut.

Kränger tak och sotar skorstenar för första gången på nästan 2 månader, strålande sol, trevliga kunder. Jag har så jäääävla lite att klaga på, egentligen. Men pessimisten smyger fram ändå… Fyfan vad jag hatar getingar!
Jag önskar att jag vore sådär macho att jag bara kunde vifta bort dom, rycka på axeln och bara gå vidare utan att bry mig. Men nej. Panik.

Ren och skär panik.

Kommentera

