Sommarstugor <3

Första sommarstugesvängen är gjord med båt, såg oroväckande ut imorse då det regnade när vi tuffade ut på havet till Brämön. Men såklart så levererade dagen ändå!

Så, i vanlig ordning, gick jag med på det som sjung i ödets bedjande röst och tog mig det första havsdoppet. 👏🏼 nu väntar förhoppningsvis en vecka med magi i dess högsta grad & massa fler svinkalla dopp i havet! 👌🏼

Ni som frekvent läser min blogg fattar säkert vad detta kommer sluta med, JAG ÄLSKAR MITT JOBB!! ❤️

Kommentera

