Prep ITALIEN

Jag har tagit veckan ledigt (minus torsdag) för att preppa inför italienresan som stundar! På fredag innan soluppgången åker vi 10 sotare från Sundsvall mot Italien för att delta i paraden med sotare från världen över & ha en helt fantastisk weekend! Helgen till ära så tog jag lite semester för att hinna tvätta, packa, växla pengar osv osv. Slutade med att jag ändå ligger i soffan på kontoret och kollar på serier… 🙄

Har pysslat på lite hemma under måndagen & tisdagen, men det finns liksom tillslut INGENTING att göra… Så för miljöombytets skull så åkte jag hit och invigde den nya soffan istället. 😇 det känns helt magiskt att ha en så fantastisk arbetsplats att jag frivilligt vill åka hit på mina lediga dagar, till och med känner att det blir lite tomt om jag inte spenderar lite tid på vardagarna med mina kollegor och den här platsen… 🤔

Hur som helst, under helgen kommer bloggen PROPPAS med bilder från vår resa tillsammans!! Jag kan knappt vänta! 😁

Kommentera

