För er skull, för min skull

Jag har fått en idé!

Det händer relativt ofta att närstående till mig (mest mamma om jag ska vara ärlig) skriver och frågar kring saker som rör deras eldstäder.

Hur ska det här spjället på min vedspis stå?

Vad är skillnaden på en brandskyddskontroll och en sotning?

Hur ofta bör man sota?

Hur kan jag utvinna mer värme från min eldstad?

Osv, osv.

Så, min idé är att jag ska försöka få lite fart på mitt bloggande genom att besvara några av de frågor jag vanligtvis brukar få. Kanske hittar ni svar på några av era frågor här, om inte så får ni givetvis maila mig med era frågor:

emelie.sundberg@sundsvallssotaren.se

Vad tror ni om det?

En vanlig frågeställning per vecka, ni kommer hitta alla frågor och svar under kategorin "Frågor & svar".

På så vis hoppas jag att det kommer dyka upp riktigt kluriga frågor som jag kan reka kring och lära mig nya saker av, och ni behöver inte vänta på att sotaren ska besöka er för att få svar på de frågor ni funderar på!

3 reaktioner på ”För er skull, för min skull

Kommentera

