Så jäääävla stolt!

Jag & Micaela har skrivit avtal. 3 italienska fraser ska presenteras i veckan, varje vecka till dess att vi åker till Italien 2017.
1 km i intervaller gånger 3 ska springas i veckan till dess att vi tillsammans springer indalsloppet 2017.

Igår drog vi igång. Ni som känner mig vet säkert att jag inte gärna springer. Om det inte finns ett uppenbart hot i form av en geting, en gås eller något annat skräckinjagande som jagar mig.

MEN! Igår överlevde min nikotinberoende kropp ett löppass på 3 km inkl ett mindre cirkelpass på gymmet.
HASHTAG:STOLT!

En reaktion på ”Så jäääävla stolt!

Kommentera

