Skribentmode & förväntningar

Oj vad jag ambitiöst har knappat på min dator idag!
Hemsidan http://www.sverigessotare.se ska bringa liv i nyhetsflödet & till underkategorin ”knoparlådan” ska det så småningom komma lite krönikor & diverse anekdoter från sotarvärlden. Så idag när jag stod och kollade ut över skärgården i Njurunda så slogs jag av en så vacker tanke och tänkte ”det här måste jag skriva på min blogg!”.

MEN, sen tänkte jag om. Den här anekdoten tror jag ska få bli krönikan jag skickar till Sveriges Sotare för publicering på deras hemsida istället. Så nu är jag förväntansfull, jag vill att den här minnesbilden ska eka till er! Åh vad jag längtar efter det.

Skrivandet till ära så skaffade jag mig en författarlook. Säg hej till min ”skribentknut”:

Kommentera

