Workoholic

Jag har saknat jobbet nå fruktansvärt den här semestern! Hemskt mycket alltså.

Igår var livet underbart. Det var underbart att stressa, bli blöt, träffa kunder, frysa, svettas, träna, bli skrikt åt av vår PT var till och med underbart. Komma hem och vara äcklig av svett, diska fast jag inte orkar, laga mat fast jag inte orkar, sova. Bäst var det att sova.

Jag har sovit så jäkla kasst under semestern för att jag inte tagit ut mig varken mentalt eller fysiskt, igår sov jag som en klubbad sälkid!

Påminnelse till mig själv

TA ALDRIG SEMESTER I 2 VECKOR I STRÄCK! DU PALLAR DET ÄNDÅ INTE.

Kommentera

